Wednesday, December 8, 2010

Penangan Adik..



nie adik aku punya pasal la! (mampos xslhkan diri sendiri..he3) asyik2 ngn "kitab" die jer...nak g mane2 pon kire nak bwk jer kitab die tu..ish2...sampai aku pon terlekat skali.....huk3....dr kes temankan die g kedai buku Popular sampai la aku tgk kitab2 die tersusun(xla rapi sgt) kt dlam bilik tu....

oleh sbb penyakit boring aku dh tahap melampau..ala2 dh msok ICU katakan...ntah cmner tgn aku gatal teramik satu kitab die nie...act dulu2 pon ade gak aku dok mentelaah kitab2 jenis2 nie..zaman2 akak aku dulu la..almaklumla pas SPM xtau nak wt ape..tp pas pd tu aku dh tggl dah...tp skrg nie adik perempuan aku yg form 4 nie pon dh mula terjebak....mula ler kisah nyer ak mentelaah kitab yg bak kata mak aku kurang berzat nie..huk3...dh abis satu kitab dah...skrg dh msok kitab baru..parah2....ntah ape nak jd ngn anak pak abu nie..ish3.....


p /s kitab = novel

2 comments:

  1. hey!!!tahu x kitab itu sangat syokk dibaca...haha

    ReplyDelete
  2. sbb tu la terlekat..huk3...ade byk ag kt ats meja tu..tapi xbrani nak sentuh dh..tkot terjebak ag..susah..hahahaha!

    ReplyDelete