Thursday, December 16, 2010

My sweet Mug



comel x? hahaha..biar la korang nak ckp ape pon..tp bagi aku mug nie comel dan ade kisah disebaliknyer...kire cm sweet memory gak r bg aku...nak tahu bape lame mug nie?leh tgk sendri kan kt gambar...thn 1997...dh lebeh seploh thn mug nie ade kt umah...aku ingat dh pecah or hilang..rupanyer masih ade..tp agak nazak dh la..he3...actually mug nie aku dapat mase darjah 5..time tu aku dpat maths tertggi kalu xsilap... kembang la jugak 2 3 hari..he3...cikgu aliza yg bg..erm..kt mane ek die ngaja skrg ek...hurm.....pe2 pon kena simpan mug nie....

2 comments:

  1. Saya tengok macam kamu nei seorang
    blogger yang peramah..

    ad ssuatu yg ssuai tu kamu, jom kte
    g tgk kt:

    http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

    Tahniah, kamu seorang yang peramah!

    (:
    :)
    (:
    :)

    ReplyDelete
  2. ingtkan mug akak..kamu rupanya hahaa terlupo plakk..

    ReplyDelete