Tuesday, December 14, 2010

cyber cafe a.k.a. CC


pergh...dh lame ak xmenjenguk muka ke tmpt cmnie...he3...erm...dkt setahun gak kot..huk3...almaklum la...bila dh ade berukband...bila dh pasang streamix bila dh ade laptop sendiri mls dh nak dtg sini kan...erm..bila imbas kembali..(cewah! ade plak flashback2..cm cter dua alam plak) aku mula jejak kaki kat cc nie klu xsilap aku waktu form two..mmg agak lamabt la kan..he3..biase ler kt kg..mane tau sgt benda alah cmnie..tu pon kwn aku yg ajak...kedai cc yg 1st aku pegi namanyer "eramaya" atas pada pasar mini "era wawasan" milik cikgu walid(skrg nie still ade ag kedai nye) dan time tu member ak aizat yg ajak aku...mula dr situ la aku berjinak2 lepak kt cc nie..lagha betul kan...hu3....




skrg kt tmpt aku cc nie dh tumbuh mcm cendawan...apatah lagi tk tmpt len..budak2 skrg pon dh kenal ape tu facebook..ape itu twitter...ape itu ym...tgk jer budak2 aku..darjah dua pon dh ade fb nie...anak kak mar(cikgu skolah aku) si aiman tu pon br pra skolah dh ade fb...maju kedepan btol budak2 nie...




tp tula kan..benda alah sume nie kalu guna betul2..guna elok2 jd elok la...klu guna tak elok..jd tak elok la kan...jadi...bak kata penceramah tu(aku xingat name)..renung2kan....bak kata si nabil..lu pk la sendiri


2 comments:

  1. advance bebudak sekarang nih..huk3..

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..bebudak skrg dh terlebeh up to date kalu x dikawal parah...

    ReplyDelete