Thursday, December 16, 2010

aku bukan pengulas...




ak bukan pengulas sukan apatah lagi pengulas filem...tp terasa gatal nak mengulas gak..cuma jgn gelak ek...he3...ak nak ulas novel....tgk! kan ak dh ckp..jgn gelak...adooii....td time boring2..lepak bilik adik aku jap..then terpandang satu novel atas katil die...aku capai la..."coke and sundae"
erm..cm menarik...sbb tajuk die aneh skit..sbb tu ak baca....Bagi akue :

cter nyer nak ckp menarik..erm...xla sgt..tp aku suke sbb die berlatar belakangkan pasal study..kolej...ak mmg suke klu cter yg kait ngn kolej..kuliah...xtahu knape...kisah sorg minah namenye azyan yg suker giler minum coke n slalu gaduh tahap gaban peringkat ke 7 dengan sorg mamat name shakir yg hantu sundae...konon nye coke ngn sundae mmg xbleh dicampur skali la...dorg gaduh dr sek men smpai ke kolej tapi cm bese la..last2 benci tukar jd sayang...dlm cter nie azyan digambrkan sbg seorg pompuan yg sgt kuat dr segi mental dan fizikal..smpai leh belasah org..takot woo.....he3...apatah lagi si shakir dengan mulut leh thn laser..kire dorg bile jumpe mesti perang...dlm cter konflik bg aku xberat sgt..bese2 jer...just cter cmner dorg gaduh...then ade gak r insiden2 yg lucu...cume dekat last2 tu la ade konflik skit bile dorg dh bercinta tu...ak suke novel nie sbb ayat die xde bunga2..sume ayat2 sempoi jer...tu yg best..pe2 pon klu korang nak tau lebeh lanjut..bace sendiri la ek....



aku baca novel lagi???? Tidakkkkk!!!

2 comments:

  1. hehe..
    lw gado2 nei
    biase klw bcnta pas tu, kkal..
    ^^<

    ReplyDelete
  2. cmtu ek....kena gado2 lu la..cpt2! sape mo gado! keh3!

    ReplyDelete