Sunday, November 28, 2010

Lagenda Bo0dak Setan..


lambat btol aku nie kan...he3..actually dh berbulan cter nie ade lam netbook aku...cume aku jer yg mls nak abiskan ..he3...entah la...lom ade mood aku..tp bila kt kg nie xtahu nak wat ape sgt...(act byk jer keje) dengan tenet yg agak slow..so aku amek peluang nak abiskan...

sebenarnyer dr dulu ag ak leh abiskan cter nie..tp bila pk yg cter nie agak feeling2 (dh rmai ckp cter nie feeling abis...tkot sedih plak aku tgk..hik3) watkan aku cm mls skit nak tgk nyer...tp td aku ngn adik bongsu aku sempatkan abiskan cter nie...


such a good film!

bagi aku cter nie best...jalan cter yg tersusun...tmpt2 yg menarik (especially scene kasyah kat kg time nak siapkan project die) konflik2 yg xterlalu berat bg akue...klu terlalu berat xbest sgt la...pendapat ak sendiri...ak nak tgk cter ..ape2 cter pon bukan nak tensen2...nak hepi2..so wat ape nak tgk cter yg terlalu sedih...hilangkan mood jer nnti kan...ape2 pon thumbs up 4 dis film..berbaloi....

then,watak amelia (ayu selepas pembedahan) tu pelakon br ek...nmpk mcm die xsepopular lisa(luv lisa so much!) Yerla pelakon br kan..tp die dikire watak utama gak kan...shiqin name klu xsilap kan..but she had done well rite..

watak azmi..pergh...sakit hati den nengok..hahaha...hope ak xkan jd cmtu...he3...but kasyah??ade ag ke org mcm tu?susah nak cr tu...aku sendiri pon xpasti leh wat cmtu...tp nie sume cerita kan...mcm2 bleh wat...laen dr dunia sebenar....just try to be de best....



"i am not the best...but i can try my best"

2 comments: