Thursday, August 26, 2010

Por-Pie -Ya Bar-Sah



satu perkataan je yg bleh ak kata....SEDAPPPPPPPPP!!!!!!he3....

as usual..isu yg sering ak ketengahkan ape lagi kalu bukan MAKAN..topik kali nie adalah tentang POPIA BASAH..meleleh air liur ak ble pk..he3...actually dlam pengamatan aku..(cewah ayat) popia basah nie adalah kuih yg agak simple...kulit popia yg dikukus(kot..) pastu inti nya adalh sayur2 cm taugeh sengkuang n lobak merah..kemudian digulung dan di saluti sos dan kacang goreng..tp ak xtahu knape popia basah nie antara makanan feveret aku..he3...


cuma yang ak agak terkilan...susah sgt nak jumpe..huk3...pose kali nie juz 2x jer ak makan popia basah...1st time aku berbuka ngn sopi member aku...klu xsilap kami beli kt bazar area tampoi...then 2nd smalm ak ngn razi membr ak gak beli kt bazar kg melayu majidee...even harga nyer agak mahal...1set rm3.50 (ade 5ketul) tp bg ak berbaloi...he3..


hope blk kg nie ade jugak la kt bzar nnyer...tp nie manusia kan..asyik pk pasal makan jer...ade org MAKAN untuk HIDUP...ade jugak yg HIDUP untuk MAKAN...tp bak kata mak aku...klu bab2 makan nie jgn pk sgt pasal duit..makan jer....tp ape2 pon kte kena ingt...


'MAKAN KETIKA LAPAR...BERHENTI SEBELUM KENYANG"




*ade satu gerai popia kt stadium kota bharu sedap sgt..kedai nyer jual popia jer tp slalu penuh..
d^_^b


4 comments:

  1. gulpp..fuhh..POpia...ni beli kat mna ni??mcm sedap jer

    ReplyDelete
  2. ari tu beli kt bzar kg malyu majidee min...sedapppppp

    ReplyDelete
  3. hey..
    en3 nie mnggoyang jiwa,
    sye puase!!! :P

    ReplyDelete