Sunday, December 20, 2009

Sesaat di Tanjung Dawai..



semalam...kazen aku kol...suh g amek die kt umah die..katanya nak blk kg..xde sape kt umah..so,cm bese ak sbgai pemandu tetap family aku dikerahkan untuk ke tanjung dawai pagi td..he3...husband die blk tganu..tapi die xblk..so,pagi td..ak ngn adik pompuan aku(sbg penunjuk arah,xtahu umah br kazen aku) berangkat la ke tanjung dawai..

actually dh lame gak ak tak pegi sane..tuk pengetahuan korang..tanjung dawai nie adelah kaw nelayan di daerah sungai petani.. terletak bertentangan dengan pantai merdeka(lama giler ak xpegi sini)..nak pegi sane..ak ikut jalan sik-gurun-guar cempedak-yan-singkir-tanjung dawai..ingat2 luper gak...tp slamat sampai... smpai jer kat tanjung dawai...g beli brg2 dulu(tok ngn mak cik aku pesan)..g beli ikan kering,keropok ikan ngn belacan..katanye murah..(aku tgk lebih kurang jer..)

smpai jer umah kazen aku die dh siap menunggu ngn baby die...comel..rehat jap..then pastu terus blk sik..mlas nak lepak lame2 bukan la ade ape sgt...lagipun ari nie panas sket...huhuhu

tp ape2 pon aku tgk tanjung dawai masih sama cm dulu..cume jeti nak ke pantai merdeka di buat dengan lebih teratur...



* last pegi pantai merdeka tahun 2000...

No comments:

Post a Comment