Sunday, December 13, 2009

aku dan kerepek...


amcam?he3...


kebersihan diutamakan... d^_^b


fokus2....

pagi td..tingin nak makan roti canai..so,ape ag terus ke pekan..g restoren pimas...kat situ pagi2 ade jual the best roti canai in sik!!(bagi akue la..he3)..then, time nak makan tuh,terpandang la akak sorang tu ngah susun kerepek pisang tuk dijual...tibe2 pikiran aku melayang di saat aku dh 11 lagi adik beradik angkat(yeke???) bertungkus lumus membungkus kerepek..huhuhu..rindu saat tuh..

time tu,mcm2 kami jual..kerepek ubi pedas,lada itam,kari,original..pastu ade lak kerepek pisang..ape name ek?luper plak..ade dua jenis...then,kerepek keladi,kerepek kacang dal pon ade..mmg agak pelik r..actually,klu aku xmenjual sume kerepek tuh sumpah ak xtahu...he3..thanks tu dak2 johor especially ina...


time membungkus tuh..mcm2 ragam..ak slalunyer bahagian timbang atau pon packing..xleh bahagian masukkan kerepek...sbb pe??sbb kdg2 ak TERSALAH masuk dlm ke mulut..he3...ade satu time tue..smpai kena perli ngn tuan presiden..hik3....maaf tuan... d^_^b


bila masuk bab menjual nie best...he3...best klu laku la...klu xlaku...huhuhu...sasaran2 kami time tuh adalah..rakan2 dan jugak pensyarah2...siap g dari satu department ke satu department ag! mula2 segan gak..lame2 best o0o0o0o0o...kire membina keyakinan dlm diri lah..cewah!...time praktikal pon kami jual jugak..he3..mmg laku!!cm pisang goreng panas!! even hakikatnyer kami jual kerepek...dasyat2...

dan tu sume antara kenangan yg ak xleh lupe bersma adik beradik aku nie...thank you guys...
d^_^b

2 comments: