Thursday, October 15, 2009

SuDara MenJadi SakSi...

Ya...Sudara telah menjadi saksi...
menjadi saksi tuk segala galanya...
saksi kepada siapnya ak dan kwn2 membuat pembentangn research..he3....

kamis ritu..ak ngn kwn2 ke Sudara Beach Resort,Tok bali,Pasir Puteh,Kota Bharu Kelantan..tuk bentang kami punya research...amcm,gigih tak?juz nak bentang research smpai ke resort kami pergi..padahal kat maktab pon bleh...ala,nak cr kelainan sket...okla tu...bukan sj madam wat cmtu..mgkin nak bg peluang tuk sume merasa cara menguruskan sesuatu majlis dn juga ber urusan ngn org luar,,,bukan senang tau.,he3...bertolak kul 7 lebih ke Sudara..Majlis bermula dlm 9pagi ,...selesai dlm pukul 4.30 ptg...ak pebentang ke 4 tuk sesi pertama bilik ke 2...cuak gak....ak sendiri actually xphm ape y aku ckp....mmg nervous..smpai ade cik adik yg jaga masa tu bagi isyarat dengan penuh kesopanan dan kesusilaan...ak wat dek jer...maap...xde niat ak nak cmtu...huhuhuhu...ape2 pon,pas bentang..lega seh....tapi yg xbest nyer kena jd chairman tuk sesi ke dua plak...bajet leh rehat...tapi ok jer...leh kaco kwn2 yg lom betang time tu..he3..

Last But Not least..Tahniah tuk Kwn2 coz berjaya membentangkan kajian masing2...sama2 la kte membaiki kajian masing2 selepas dikomen..he3....adios...

Sek2 Chairman berbincang b4 pembentangan..he3..



ak ler tu...



time jd chairman..

7 comments:

  1. chairman paling hancuss..adelah yg pakai baju merah tuh..haddooo..

    ReplyDelete
  2. abih jugop research presentation ni...

    aii...rs mcm da hmpir masa utk blah dr mktb ni...

    ReplyDelete