Wednesday, September 16, 2009

SeSeorg MenunngguKu...

ak br jer smpai umah smalam...kali nie..laen sket...rase quite excited...coz selain famly .. ade seseorang yg sedang menanti kepulangan aku kat kg..cewah! ayat.....mengalahkan org bercinta..he3...tp betul la...mmg ade...ak mmg xsbr nak jumpe dia...n aku rase dia pon xsbr nak jumpe aku gak..pas hampir 6jam membuat taik mata di dlam bus...smpai la aku kat kedah..(ade sumting happen time smpai kedah..apis ngn fati..jgn cter kt org..tapi mak aku dh tercerita kat mat zaid.huhuhu..) smpai jer kt pekan sik..mak aku dtg amek...then bila smpai umah..terus cpt2 aku msuk...ak tgk ade seseorg sedang tggu aku..smpai tertdo..so cute...comey sgt...he3..."hye syg!!! pak lang dh blk!!! he3....anak buah aku...anak buah sulong akue...

actually,akak aku br jer selamat melahirkan seorang bayi pompuan..name blom di letak ag tapi dgr2 nak letak nama sofea az zahrah....masih dlm timbangan...comey...cm pak lang dia..he3...alhamdulillah...akak n baby dia sihat... sian tgk abg ipar aku ulang alik dr sik ke sg petani..yerla..dia mengajar kat sg petani...abis mengajar terus blk sik...




nampaknye raya kali nie bertmbah la ahli keluarga akue.... d^_^b



9 comments:

  1. ala..tomeynyer bby gurl ni
    cm pak lang dy?
    erk...cm x jek
    jaoh sgt beza tuh...
    pepon..thniah dpt ank sdre raye
    eheh
    ank sdrik bler plop?

    ReplyDelete
  2. tahniah lee..hehe..macam hg lak dapat anak..tahniah kat akak hg..cantik gak name tu..tapikan..ape peristiwa rahsia tu..kongsi la..huahuahua..

    ReplyDelete
  3. tahniah,,selamat menjadi bapa.....usaha lagi... selamat ari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  4. tahniah!!!

    jadi pak menakan molek2 deh

    ReplyDelete
  5. salam...tahniah diucpkan... camp.lang dier?confuse lak...try ltk gmbr sebelah, nak tgk de iras x...hihhi

    ReplyDelete
  6. hahah! ingtkan dh jd bapa..rpe2nye paklang..taniah2!:)

    ReplyDelete
  7. ayman : anak sendiri?tggu cik ayman abis dulu pastu...hahahahah!

    uto : tq2..rahsia?nama pon rahsia..biarlah rahsia..he3

    zulian : correction..bapa saudara..he3..thanks again

    muhd86 : yup!

    ain : sama lah! he3...

    iqa : lambat lagi la...he3...kena latih diri dgn jd bapa saudara yg baek dulu..he3...

    ReplyDelete