Friday, August 7, 2009

"Kita Tak BLeh Jd Org Lain,Tapi Kita Bleh Jadi Yg Lebih Baek"

amcam,penah dgr tak ayat tu?for those peminat setia cter "NurKasih" maybe alert bila adam ade sebut ayat tu tuk episod mggu lepas(klu xsilap).ak pun tgk gak selepas terpengaruh ngn housemates aku yg suke gler tgk cter ni..best gak la...he3..(konon2 pengaruh memberla..xmengaku!) ak agak tersentak bila dgr adam ckp cmtu..erm..btl gak....kte xleh nak jd org len...tp kte leh jadi yg lebih baik...tak slh kte jdkan seseorg tu as a idola..tp tak bermakna kte kena jd org tu..bg aku cukup jdikan dia sbg guideline a.k.a. batu pengukur tuk kte berusaha menjd lebih baek..yerla,dlm cube menjadi yg lebih baek..mgkin kte akan wat juga slah dan silap...manusia kan..mane ade yg sempurna..tp xslh kan klu kte cube ke arah kesempurnaan.. d^_^b

(xnak tulis panjang2 sgt..sian lak org nak bace nanti..he3)

No comments:

Post a Comment