Wednesday, August 19, 2009

Aku Kwen Time Cuti Skolah..


Sejak Kebelakangan nie aku tgk rmai blogger2 seangkatan mula mengepos kt blog dorang mengenai perkahwinan....almaklumla..dekat2 akhir sem nie (sek2 aku la ek)..dah mula terbau nasik minyak.kompang pon dh terdengar dari jauh (pat keping pat keping pat keping lima keping lima keping lima keping....- bunyi kompang- ) so,ak pon tak ketinggalan mengepos jugak...tentu korang penah dgr kata2 kat ats tu kan..betul la tu..bagi bakal suami (termasuk aku) layan lah isteri kte dengan baek..mereka jugak mempunyai hak2 yg kte tidak boleh sangkalkan..brla idup aman bahagia insyaallah.... d^_^b

Persoalan yg bermain difikiran.....
bila ak akan kwen??
tahun depan kah??
bersediakah akue?
bolehkah ak pikul tanggungjawab nie??
dengan sape?
dengan dia kah??
dia tu sape??
adakah Kam0o??


p/s insyallah aku kwen time cuti skolah..tapi tahun tu tak tau lagi la...he3...

19 comments:

  1. elok r kalo hang kawen time cuti sekolah.senang kitorg member2 hang yang bertitle cikgu ni nak dtg.tp,bg tau awal2,eh.tkt ak de planning len,x dpt dtg majlis ko.

    p/s:apsal bunyi kompang ko cam pelik jer??:p

    ReplyDelete
  2. pandngan pertama : apsal..tkot ko kwen gak time tu ke?? ;-P
    (bunyi kompang tu cetusan idea dr cikgu sc skolah menengah aku dulu, cikgu mustaffa..bila kte wat ngn mulut..he3)

    Bluez : owh..gambar atas tu ke..ingat kan ko ckp sweet kt org yg komen atas ko tu...ops!! ;p

    ReplyDelete
  3. wah...bukan main lagi yer..haha..
    xpe2..dah dpt seru nt..kawen lah kmu mr.hitamputeh yer..
    cik semut sntiasa mndoakan kbahagiaan en.hitamputeh yer..hehe

    answer 4 ur question..tuk yg last..mungkinkah cik semut??hahhaa..~gurau ajer~

    p/s: semua org kawen time cuti sekolah kot..coz jemput dak2 sekolah kan..hik2

    ReplyDelete
  4. aqmar : hahahah!..kwen...tp xtahu bila ag..he3

    cikSemut : a'a..tak smpai lagi nih..tgh tggu..he3...tq2...erm..mungkinkah cikSemut orgnyer??we wait n see...hahahahh!

    ReplyDelete
  5. tahniah adli! =) nanti boleh lah jejak kedah g merasa nasik minyak adli. ke nak wat nasi tomato? ehe

    ReplyDelete
  6. tahniah2.....
    xmau jemput ka?
    ramai member2 kat kedah..leh singgah:)

    ReplyDelete
  7. hehe. .
    nnti jmput la kte. .
    :)
    (wat muke xmalu)
    ngeee

    ReplyDelete
  8. PERHATIAN2...ak BELOM mau kwen lagi da...korang komen cm ak nak kwen ujung thn nie jer..he3...lmbt ag... d^_^b

    ReplyDelete
  9. PERHATIAN2...ak BELOM mau kwen lagi da...korang komen cm ak nak kwen ujung thn nie jer..he3...lmbt ag... d^_^b

    ReplyDelete
  10. hahahha...
    dah tu sapa suh wat entry penuh spekulasi..
    hahahha
    tapi kalau dah jodoh awai ke...heheh
    kene trima...:)
    jgn mara adli

    ReplyDelete
  11. haha...padan muka.kami pun ingat hang dah nak kawin... tapi, papepun wish u gud luck for the future wedding... biar simple tapi berkat kan...cuti sekolah... susah gak tu aku nak pi...leh handle kalau hang habaq mai awl2

    ReplyDelete
  12. hahaaha! tima ksih di atas doa2 kalian... d^_^b

    ReplyDelete
  13. kawen cepat2 lah en.hitam puteh oii..nt jgn lupa cik semut tau..cik semut tringin nk makan nasi minyak nih..hahaha

    ReplyDelete
  14. la...ciksemut nak mkn nasik minyak ker?apsal xckp..nnti en.hitamputeh suh mak watkan.. d^_^b

    ReplyDelete
  15. amboi2...cm x lmer je lgik bunyinyer....

    ReplyDelete
  16. tggu cik ayman abis study..terus nak g meminang..hahahah!(mati aku)

    ReplyDelete